090508 - Blä..

Jag är sjuk, jag vill sova. Jag vill träna. Jag vill bkaka kladdkaka och äta upp hela själv. Det ska jag göra nu. Jag har ont i magen. Jag mår illa jag vill inte äta längre. Jag vill hoppa studmatta. Men det kan jag inte för den finns inte. Det här är inte roligt. Jag vill bara lägga mej ner och sova bort all smärta. Jag vill sova i flera dagar. Nej nu ska jag nog fixa min kladdkaka. Jag nyser. Jag har nysit hela dagen. Det är jobbigt. Jag är snorig. jag kan inte andas med näsa. Det är jobbigt. Jag vill ha sommarlov. Nu ska jag fixa min kladdkaka. Jag vill träna. Jag vill sova. Nu tänker jag fixa min kladdkaka, kalla mej tjock men jag ska träna bort allt fett sen. Jag har ont i halesn. Jag kan inte själva. nu kommer ni att tycka synd om mej. Gör det om ni vill. Men jag behöver det inte. Spec inte från ER ni andra får göra som ni vill. Jag orkar inte bry mej just nu. Jag har ont i huvet. Jag vill sova. Lämnge. Då försvinner all smärta. jag mår inte bra jusst nu. Jag kanske blir bättre sen. Eller inte. Nu ska jag baka min kladdkaka, det tar bara 20 min. Sen ska jag äta den. Hela själv. sen skulle jag träna. Sen sova. Äntligen. Jag vill inte ha ont mer. Inte nu.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

haha inte jag heller.. XD

2009-05-08 @ 19:03:17
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Cajsa

typ inget. segar och försöker tänka på annat än på min ångest som annars är ganska stor just nu.

2009-05-08 @ 21:03:33
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Julhia

sorry för sent svar!

sv: skönt :D jo det är bra med mig, försöker dricka vatten xD

2009-05-09 @ 00:23:32
URL: http://juulez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0