Answer

Emma om It´s time to face the truth, I will never be with you:
Vad Du måste Alltid bjuda?! Nu var det s att du hade MINST DUBBELT så mycket godis som jag! Du får dricka hur mycke PEPSI du vill från mig men du "tycker inte om" så varför tror du egentligen att jag tar PEPSI för? Jag var faktiskt VÄRD en ny mobil då du dukade för min förra så att den gick sönder!Dessutom så får DÚ skor i var & varannan minut för att du kan ha allt!? Är det då som synd om dig?!!

Svar: Jag kände bara att jag måste svara på den här.. Ohjjaa.. Jag får skor i parti och minut och jag får saker hela tiden. När senast fick jag något i klädes väg? Okej, förra veckan men då ska du inte klaga på att jag var dyr för mitt kostade nog hälften så mkt som ditt. Okej, jag ska inte dra upp massa med familjen nu.. Men jag är inte så bortskämd som du vill få mig att verka!! Egentligen vill jag inte svara mer på den här kommentaren nu, men.. Min mamma och pappa har en stadig ekonomi ja! Och vi kanske inte direkt behöver snäla med någonting! Men om jag är bortskämd då är ju du precis lika bortskämd som jag, om inte mer! Och lite självömkan har väl aldrig varit fel?! Jag ville inte att alla skulle tycka synd om mig, jag ville bara tycka synd om mig själv ett tag för att det känns bättre efteråt!

Kommentarer
Postat av: Alina Philosophia Apokalypsis

sv: Tack iallafall. Eller något.

2009-11-01 @ 14:19:58
URL: http://alinaphilosophia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0