It´s time to face the truth, I will never be with you

Hmm.. Västerås idag då. Inget blev väl egentligen som jag hade tänkt mig. Men blir det någonsin det för mig?! Svar: Nej.
Aja, jag antar att det bara är och vänja sig vid det. Emma blev iaf glad när hon både fick en ny mobil OCH godis OCH pepsi. Bara för sig själv. Jag antar att jag får vara glad om jag får 1/4 av min godispåse och ett glas av min egen cola (: Varför är det alltid jag som måste bjuda? Varför kände jag mig plötsligt.. kränkt?! Antar att man får leva med det också.

Imorron är sista dagen på lovet. MÅSTE MÅSTE MÅSTE, göra något vettigt da. Alla andra dagar har ju bara glidit mig ur händerna. Det är ganska läskigt faktist. Eller ganska. Det är VÄLDIGT läskigt. Att jag lixom inte har en framtid. Eller det tror jag att jag har. Men jag menar jag vill inget speciellt med den. Än. Så varför tar jag inte reda på det jag har? Ja, fråga inte mig. Kanske för att jag är rädd för famtiden. Kanske tänker jag, på något under medvetet sätt att, om jag inte gör något med mitt liv, då kommer inte framtiden så fort. Men varför vill jag då bara stanna tiden och vara kvar här och nu? Dubbelmoral here we come. Eller så kanske jag inte har gjort något för att jag inte är så jeffla omtyckt som jag vill mig vara. Kanske är det ingen som gillar mig på riktigt så som jag gillar vissa människor.

Nej, jag ska inte låta er ta för mycket del av mina grubblerier. Det kan inte vara bra. Varken för er eller för mig.

Men jag antar att jag kommer fortsätta grubbla på det iaf.



Btw, reklamar folk på bdb just nu:P Säg till om ni vill vara med. xXFANTOMENXx @ bilddagboken :D

Nu ska jag nog fortsätta lyssna och gubbla över livet, som vanligt alltså.
Puss :'D

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: oja, it really is! :)

2009-10-29 @ 17:16:48
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad Du måste Alltid bjuda?! Nu var det s att du hade MINST DUBBELT så mycket godis som jag! Du får dricka hur mycke PEPSI du vill från mig men du "tycker inte om" så varför tror du egentligen att jag tar PEPSI för? Jag var faktiskt VÄRD en ny mobil då du dukade för min förra så att den gick sönder!Dessutom så får DÚ skor i var & varannan minut för att du kan ha allt!? Är det då som synd om dig?!!

2009-10-29 @ 19:11:26
URL: http://emmmmagrahns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0