Sanningen

Nu kommer det kanske en massa babbel, kanske inte jag vet inte eller snart kanske det kommer jag ska prata lite "vanligt" först.

Let´s Dance gick åt pipsvängen, eller iaf för mig. Jag hade ingen riktigt lust att sätta mig framför TV:n så det blev datan istället, men någon blkoggningen blev det ju inte heller.

Nej, jag har fallit tillbaka i gamla vanor, där man sitter vid msn en längre tid och egentligen inget fel med det. Det är bara det att, att på msn är allt så konstigt för mig. På msn är jag en helt annan person som bara håller på och töntar sig typ. Nej, men jag är väldigt oseriös med många och då blir allt väldigt konstigt när jag inte orkar var det längre. Då tror dom att jag är så som person fast jag egentligen itne är det. Det är väldigt svårt att förklara för en människa som inte känner igen sig. Men min humor är oseriös och konsitg. Men mina riktiga vänner vet att det är just min humör och hur jag är när jag har tråkigt eller är "flummig" inte mitt riktiga jag. Men många andra tror det och det är det som är jobbigt.

Nej, nu ska vi inte gå in för mycket på det. Jag fick en ny lärare i skolan idag. I idrott och lite andra grejer. Det blir swäkert bra med det. Funderar på om jag inte ska lägga mig och prata lite i telfon tänkte jag säga :s Haha.. Vad fick jag det ifrån? Läsa lite Harry Potter menade jag.

Vi hörs väl imorron vi då
Puss


Kommentarer
Postat av: LYDIA

sv: Det kan du absolut få göra! :)

2010-01-15 @ 22:22:46
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/
Postat av: Cajsa

nice. typ inget. kollar på sex and the city...en kompis har hela boxen med alla avsnitt så jag lånar det av henne..^^

2010-01-16 @ 12:21:01
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Cajsa

hehehe ok..XD jag har inget bättre för mig. borde städa och sen gå och öva sång men jag har hela dagen och gårdagen på mig.. :P

2010-01-16 @ 12:28:41
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0