19 November 2010

Jag har levt med mitt livs värsta smärta. Med mitt liva värsta rädsla i snart 4 veckor. Konstant i 4 veckor. Själv tycker jag att jag är stark som faktist lever. Som faktist har orkar i 4 veckor. Jag känner mig själv. I vilket annat fall som helst så hade jag givit upp någonstans halvvägs. Men jag gör inte det.

För din skulle så kämpar jag.
För din skull, för att bevisa att jag faktist kan.
Fast kanske mest för att bevisa att jag inte behöver dig.
Egentligen är det bara falskt.
Jag behöver dig, mer än någonsin.
Jag gör det bara för att du ska vilja ha mig igen..

Jag antar att de flesta har spotify?! :s

30 Seconds To Mars – Kings and Queens

 


Kommentarer
Postat av: madde

Be strong!!!

Alla kan övervinna alla sina tomma och ensama stunder. Jag vet! Finns här för dig

2010-11-19 @ 21:51:25
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0