Fuck up!

Det går verkligen åt helvete nu...

Har städat lite i mitt rum idag :D Grymt glad för det blir så snyggt efteråt. Nu vill jag göra om lite, inte mycket.. Men lite nya möbler bara :) Tror nog att jag kan få mamma med mig på det faktist :)

Jag har ångest inför imorgon. Även fast jag vet att du inte kommer vara där. Eller kanske just därför. Jag är rädd för att jag har fattat allt fel. Rädd för att inte veta om du kommer att vara där eller inte. Rädd för smärtan som kommer som en chock om du bara står där. Rädd fär lyckan. Lyckan över att se att det är bra. Se att du är bra. Även  om jag inte finns för dig.

Fy fan vilken smärta.

Yesterday...


Monty – Skrik Mitt Namn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0