Pissed of!

Jag är skit arg.. Eller iallafall jävligt sur.. Allt är dåligt, dom roliga bloggarna uppdaterar dåligt (jag ska inte klaga egentligen), det finns inga roliga videos på youtube, inga av mina ´roliga vänner´ är inne på facebook (alla mina vänner är väl roliga, men ni fattar) och det finns verkligen ingen roliga träning här där jag bor! Jag vill dansa! DANSA! Men jag är totalt värdelösa och det finna verkligen inga nybörjar grupper! Eller kanske i pardans men jag vill dansa ensam dans! Och allt är bara dåligt och jobbig! Fan så förbannad jag blir! Ååh!

Glee Club – Jessie's Girl (Made Famous by Rick Springfield)

Klicka för att stänga bilden  Klicka för att stänga bilden 
Klicka för att stänga bilden  Klicka för att stänga bilden

Det ser ju skit roligt ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0