090428

Hejsan allihopa:D

Nu har jag kommit hem från sklan, eller egentligen för ungefär 1 halvtimme sen men jag har inte orkat skrivit nått än -.-

Iaf så har det inte hänt så mycket spec idag.. Alla i skolan ville se hur det såg ut i min mun efter operatioen, fast det var inte så kul att visa för det var ju inte så fräsch där direkt :/ Iaf så tyckte dom synd om mej för att det gjorde ont och sen "mobbade" dom mej lite för att jag inte kan prata ordentligt:P Tur att jag inte pratar med er utan att jag skriver till er:D För det var flera i skolan som inte hörde vad jag sa så jag fick skrika men dom fattade ändå inte vad jag menade:P Men s=sch ungerfär så.. Så det blir typ låsschas kompis xD Och t är lite svårt att säga också, men jag försöker lära mej och det går bättre och bättre vissa ord kan jag faktist säga normalt:D
Det gör förresten inte alls lika ont idag som det gjorde igår.. Nu när jag kom hem har jag fått i mej 2 mjuka mackor också:D Fast i morse kunde jag inte äta någonting och inte i skolan heller, men mjuka och rumstemprerade saker går bäst att äta. För hårda gör ont och för varma eller för kalla gör också ont..

Och i skolan idag så lånade Emma mitt headset:/ Så när hon skulle ta ut lurarna ur öronen så hade själva ploppen fastnat i hennesöra:P alla som har en w580i vet asså gummi pluppen som sitter fast som skydd på dom hade fastnat i hennes öra:P Gissa hur mkt vi skrattade, hon vart lite arg men det gick över ganska fort..

Annars har det inte hänt något, vi hade info om Operation Dagsverke så vi slapp engelskan.. Sen hade vi 15min svenska:D Det var skönt och det var Anton som var typ "ledare" för våran klass:d Han var faktist bra:D när vi fick veta att det var elever som skulle framför allt så trodde vi typ att några skulle stå därframme och säga gör det här, men så vart det inte:) Han frågade massa om vad vi tyckte och ville och var jättebra:D
Sen har det som sagt inte hänt något mer:D

Puss så länge

Kommentarer
Postat av: Lucia

sv: tack :)



hehe hade nog också retats lite men tycker mest synd om dig :) Kramar

2009-04-28 @ 17:54:58
URL: http://justoneday.devote.se
Postat av: Cajsa

haha! :D

2009-04-28 @ 18:00:14
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Cajsa

haha.. XD nej nu var det dags för ugly betty igen.. XD haha

2009-04-28 @ 20:40:12
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Lucia

sv: låter inte så kul du :/

tack :D

2009-04-28 @ 22:18:17
URL: http://justoneday.devote.se
Postat av: Söderlund





- The sex side of life!

Jag skulle härmed vilja välkomna dig till en av de

störst satsande sexportalerna just nu. Man skulle

kunna kalla det hela för en blogg där du kan finna

mina egna och läsarnas tankar, åsikter och även

erfarenheter om sex och allt vad det innebär.



Ni tjejer som besöker bloggen kommer även att

få lära er en del om hur killar egentligen tänker

runtom sex och som sagt - vad allt det innebär.



Det senaste som ni kan finna i bloggen är om

den brutalt stora blåsning som jag åkte på

i går kväll. Min vän Daniel drev med mig till

fullo och generös som jag är så bjuder jag

på det i bloggen. Det får ni inte missa!





Tillsist så vill jag ge dig ett stort tack för att du

ger chansen en chans. Ska inte göra dig besviken!



Mvh

Söderlund - The sex side of life.

2009-04-29 @ 14:21:28
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0