090429

Hejsan allihopa:D

Har ni haft en bra dag? Min har faktist varit ganska bra:D Hmm.. Ja, på morronen började vi med att städa, hela sklan skulle städa hela fj-100.. Drygt, men bara för att vi skulle göra det missade vi musiken :O Jävla skiit.. musiken är ju typ det roligaste på hela Onsdagen sen missar vi den bara för att vi ska snacka massa skit med våra mentorer.. Om fågelskådningen.. Att alla som bor åt mitt håll utanför fj-100 får ingen skjuts.. Asså bussen kommer inte och hämtar alla på den här sidan fj-100. Det är typ 4 st från min klass som bor på den här sidan, men iaf så började vi bli lite förbannade på dom eftersom dom åkte till massa ställen vi inte hade hörrt talas om men inte till oss. Och Andreas och Johan vart skit förbannade för dom tyckte inte att vi ville samarbeta med dom, så att vi tar oss till skolan så hätmar bussen oss där.. Och jag kan erkänna att vi inte var så samarbets villiga men det är ju själva principen. Alla som bor på den här sidan fj-100 kan säkert ta sej till skolan, men principen att dom skiter i oss är det som gör oss förbannade!! Sen att typ alla andra i hela klassen tycker att vi är töntiga bara för det.. INTE alla för Linn och Edvin höll med oss!!! Hehhe x) Stolta över dom som vågar gå emot klassen:D Aja, vi måste iaf ta oss till skolan klockan 5 den 5 maj annars får vi en hela dags skola.. -.-

Lessen för att jag drog in er i det, men jag behövde skriva av mej.. Annars har dagen bara rullat på som vanligt, på etiken så kollade vi på Schindlers list.. Den är ganska gammal och svart vit men det är bra:D Handlar om andra världskriget och judarna.. Om man är känslig är det ingen film jag rkomenderar då man får se när dom dödar och misshandlar och så.. Våran lärare klippte bort det allr hemskaste´, men som sagt inget för en känslig person..

Imorron är det valborg:D Skönt, ledig och massa då:D Vad ska ni göra på valbrog? Själv har man inte spec bestämt (alltid ute i god tid:D NOOT!!) Nej, men kommer man inte på ngt så får man väl, vara med familjen för det ska visst bli lite fest där med som alltid:D Men som sagt dom planerna kan komma attt ändras:D

Nu ska jag.. hmm..? vet inte men vi hörs väl senare:D
Puss

Valborg, majbrasa:D
Bild lånad från Google

Kommentarer
Postat av: Cajsa

attans hurru söt! :( du får se repriset.. ;-)

2009-04-29 @ 18:33:57
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Lucia

sv: Okej men fan va gott att höra att det är bättre nu :)



ska in till stan på valborg och röja med några kompisar :P

2009-04-29 @ 18:44:34
URL: http://justoneday.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0