Hehhe x) Lite skratt

Hejsan:)

Har presic kommit hem från stan nu, hann inte berätta för er att jag skulle dit då det vart bestämmt väldigt snabbt. Jag hann bara sätta på mej skorna och hoppa in i bilden ungefär. Jag hann inte ens få med mej pengar eller någonting så Leif fick lägga ut åt mej så länge:) Köpte ett par skor, visar er sen okej?:)

Hehhe x) Leif gick presic ut och varje gång han går in och ut så plingar han på våran nya pling klocka, hehhe xD Så nu trök han på den typ 10 gånger, så Emma fick lite ryck och gick ut och öppnade så frågade han varför vi inte öppnade. Sen stängde Emma och då fortsatte han plinga hela tiden, och sen efter typ 50 gånger gick jag ut, då hade han ställt, sopkvaste på plingknappen så den fortsatte plinga hela tiden. Hahha x) Så j*vla skön "gubbe" asså;) Hahha x) Jag skrattade så jag ramlade ihopa på golvet och bara skrek av skratt. Hahha x) Jag tyckte det var skiitkul och Emma och Lilly också;) Det var riktigt kul:P

Just nu sitter jag och kollar på "magi på waverly place" på disney channel, presic som vanligt hahha x) Nu kom mamma hem presic också så ska väl hjälpa henne med maten då:)

Puss på er så länge:)

Kommentarer
Postat av: Vera

<3 hur mår du`?´

2009-04-14 @ 18:53:55
URL: http://veraablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0