Klar:D

Sådär.. Då var man klar -eller iaf nästan- med ca 20 min till godo:D Hehhe x) Nu ska jag väl packa ner lite varmare kläder, det blir lite kallt med shorts och linne inatt.. sen är man väl i stort sätt klar:D Eller jag tror det iaf:D Kanske ska packa ner lite mer stt dricka eller äta men annars är det helt färdigt:D Kommer helt klart bli mys:P Med god mat och så.. Även fast det inte kommer vara så många i min ålder där (tror jag) så kommer det nog bli bra iaf:D Vi skulle vara där halv 6 - 6 någon gång.. så om vi cyklar vid 5 är vi där i tid, men eftersom min familj har lite svårt att bedömma tiden så kanske vi cuklar 20 över 5 - halv 6 men man kan ju hoppas att vi är där vi 6 då iaf:D För annars blir det pinsamt men det är vi ju vana vid hehhe x)

nu måste jag dra:D
Puss på er så hörs vi imorron då?!:D

Kommentarer
Postat av: Cajsa

händer inte så mycket mer nu. ska på en sista promenad. själv?

2009-04-30 @ 21:06:24
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Cajsa

ok. Jag med ska ut och filma nu.. ^^

2009-05-01 @ 10:56:02
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0