Gaahh..

Gaahh.. Jag har ju helt glömt bort att mitt sportlov började idag! Trodde att det var en helt vanliog Söndag. klart det var skönt att vara ledig ändå men visst njuter man lite mer av ledigheten när man vet att man är ledig?!  Jag gör iaf det så imorron får jag"fånga dagen" lite bättre=) Visst har jag haft kul idag, men just det att man njuter lite mer när man "känner" att man är ledig=)

Aja, jag få ha det riktigt skönt och trevligt imorron istället=) Då ska jag ju till min farmor som bjuder på mat och SEMLA! Ja så gott. Ska altså inte äta så mycket innan, då finns riskeen att jag inte orkar=)


ungefär så här glad blir man när man kommer på att sporlovet har börjat=) Så här mysigt kan man ha på sitt sportlov också=)
Äntligen sportlov!

Pussar på er=)

Kommentarer
Postat av: Pauliina

Sv: Jaså ska du? där e sjukt nice. Vilken del ska ni bo på?

2009-02-16 @ 21:44:49
URL: http://pauliina22.blogg.se/
Postat av: Fetajag FETTOT

Tack vad snäll du är. :)

2009-02-16 @ 21:53:28
URL: http://fetajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0