090119

Hej på er allihopa=)

Haft en bar dag? Min har varit helt okej, gick långdag då, lite tråkigt men men. SEn kom min kusin och hälsade på i skoaln=) Kul, kul=) Hon var med i 2 timmar ungefär. Och på våran språk lektion hade vi ingen lärare=) Ganska skönt, våran lärare kom och satte igång en film, sen skulle honm till tandläkaren så vi kolla på film=) Sen när den var slut så övade vi glosor fast ingen i gruppen kunde dom så alla kollade i boken hela tiden, Hahha;) Bäst ju=) Aja, sen så tog vi halv fyra bussen hem. Sen när vi gick av så var vi tvungna att gå 1 km, i snö strom typ. Eller kanske inte men det var väldigt blött. så efetr halva vägen ringde vi Leif och frågade om han kunde hämta oss. Såklart kunda han det för han är så snäll=)  Btw, har ni smakat youghurt med lakrits/vanilj/jordgubbs samk? Den smakar annorlunda iaf;)

Aja, nu ska jag skriva klart min svenska uppgift som skulle in idag. Men måset göra den nu!

Pusshejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0