090131

Visst är det den sista januari idag?

Iaf, idag så ska jag till en kompis klockan 11 ungefär sen ska vi nog hitta på något. Kanske åka skridskor eller nått. Men först ska vi till stan och jag håller på att göra  mej iordning. Måste få min mamma att åka till min pappa för jag har alla mina saker där. Aarrgh.. Och mamma säger att vi kan hämta dom sen. Men jag behöver mina saker nu! Måste ju ha mina skridskor och mitt SMINK! Men hon vill inte. Det måste gå!

Hoppas att ni får en bra dag iaf.  Nu måste jag fortsätta göra mej iordning och så.

Btw, kanske sover hos henne så vi kanske inte hörs föreen imorron. Men hoppas att det går bra med er=)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0