Vävstugan

Jag följde med min mamma till vävstugna idag. Jag hade inget att göra hemma och tanterna blir så glad när man kommer och hälsar på=) Iaf, så var det min mammas tur att ha fika med sej. Vi hade kladdkaka och chokladflarn. Jag som valde kakor då=) Sen när vi kom hem så gick jag direkt in i duschen=) Skönt var det. Stod där i ca 40 min. mm.. riktigt mysigt=) sen nu så sitter jag i sängen  med datan och äter en bit kladdkaka och ett chokladflarn. Det som vart över. Iaf det var ju som sagt min mammas tur att ha fika med sej. Och när vi gjorde kaffet kom vi på att vi glömt mjölken hemma. Så jag fic´k sprinag upp till min farmor (vävstugan är i källaren i ett hyreshus där hon bor) och fråga om hon hade mjölk. När jag kom upp dit mötte jag min "mamma" (låssas) och min pappa. Dom hade ätit lutfisk med min farmor. Så vi pratade lite och så, sen fick jag mjölken och "mamma" och pappa åkte hem=) Sen fixade vi ficka åt dom andra (och oss själva såklert) sen när vi fikat färdigt och plockat undan åkte vi hem. Nu ska jag gå och tvätta ansiktet (jag vet att jag nyss duschat, men glömde sminkborttagningen så jag ska ha den nu och få bort alla sminkrester) sen ska jag hämta vatten och kolla lite på datan innan jag går och lägger mej=) Och imorron är det ju långdag så då kommer jag kunna skriva först klockan 4 på efetrmiddagen. Aj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0