Funderar..

Funderar på om jag ska lägga ner hela bloggen. Fast jag tror att den kommer bli kvar ett litet tag iaf, men kanske ska skaffa en ny eller en till. Men jag funderar på om jag ska försöka mej på lite html-koder och sånt på den här bloggen eller inte. Jag v et inte, vi får se hur jag gör. Och nej, jag har fortfarande inte orkat tagit tag i kommentarerna. Ävem fast det bara var nåra så orkar jag inte med dom nu. För det känns som att dom var så länge sen. Även om jag kanske fick dom igår eller i förr går så känns det som att det var ett helt annat liv. Och jag orkar inte se tillbaka på det just nu. Och kommentarerna påminnner mej om det. Därför har jag inte orkat ta tag i dom än så vet ni det också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0