Jag orkar inte just nu

Presic kommer antagligen låta bloggen ligga död ett tag, jag vet inte hur länge om det bara blir några dagar eller månader. Men orkar inte hålla upp "harry face" just nu. Nu vill jag bara vara, med mina närmaste vänner och allt. Just nu är ingen bra period i mitt liv så jag orkar inte låssas att allt är bra längre. Har ju som sagt låssats ganska länge nu och palla inge mera så. kommer svara på kommentarerna när jag känner för det och allt så ja. Hoppas väl att vi ses sen när mitt liv ordnat upp sej lite mer än nu. Om ni vill kan ni kolla in min bilddagbok (sök på xXFANTOMENXx orkar inte länka nu) eller andra blogg. På bilddagboken uppdaterar jag oftast lite mer och på min andra blogg skriver jag när jag känner för det och vad jag känner för.

Hej då så länge, tack för allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0