We are gonna camp

Home again, hahha:P ja, ni märkte väl antagligen inte ens att jag var borta:P menmen, så är det iaf. uppdaterade er ju inte igår men varför skulle jag. Har ändå inte hänt nått och som sagt så åkte jag bort igår och var borta över natten så.. hmm.. Ja, som sagt inte hänt mycket. Funderar lite på när den där tältningen skulle bli av? Ja, vi skulle ju tälta ett par från min klass skulle tälta under sommsarlovet för att vi skulle hinna träffas innan skolan llixom. Men funderar på när :O kanske 2 gånger, kanske 1 gång snart och 1 gång presic innan skolan börjar. typ helgen innan bara. Ja, jag vet inte det lär visas sej. Helgen presic innan passar mej bäst iaf. Då kanske vi kunde vara där typ från Torsdag hela helgen och sen hem på måndagen då.. Ähh.. Jag vet inte får väl ta och ringa nån sanart och se när det blir av..

Vad har alla ni gjort idag? Jag har försökt få ut Jenni i solen. Det har väl gott sådär. Inte så jätte bra hon ville mest vara inne och kolla på film eller spela djur memory så använde hon ursäkter som "mamma blir nog glad om vi diskar" m.m. eller "jag tål nte solen" :O tål inte solen?:O Ja, kanske inte den bästa jag hört men men. Fick ju ut henne ett litet tag iaf, så det är jag nöjd med. Men imorron blir det steka på gräset. Nån kanske vill hitta på nått. Klart kommer jag ställa upp då.. Men annars om jag bara blir hemma kommer jag nog ligga på gräset och steka. Kanske Natha eller Trazy ?! =) Aja, vi får väl se. Det är lite svårt när man bor en bit ifrån varandra. Jag vill ju flytta men mammas kille bor ju här ute och han har ju bott här i 20 år så han är väl inte så pigg på det och inte mamma heller. Hon säger att jag för flytta hem till pappa på hel tid om jag inte vill bo här:O Hahha:P inte direkt för han bor ännu längre ut i skogen.

Kom igen Jenni! Skaffa en lägenhet i stan!! Så jag kan flytta in med dej!! Blir perfekt tycker jag:P Jag kan hjälpa till att städa och laga mat:O Ja, jag är riktigt duktig på det faktist:D Så om du skaffar en 2:a så kan du få ha rummet så kan jag bo i "TV-rummet" blir perfa:P hihi:P Kanske bara önskedrömmar men vem vet:O

Just nu, Hardcore Superstar - Wild Boyz

Nu kommer Emma och ska visa nått på sin blogg så får väl logga ut, kanske skriver mer sen.
Bye, bye


Kommentarer
Postat av: maglate

Sv: Det låter underbart ! :]



Haft en bra kväll ?

2009-06-23 @ 23:26:04
URL: http://maglate.blogg.se/
Postat av: Cajsa

haha nää..:P men nu ska jag in i duschen innan jag ska gå och lägga mig.. ska vara hos optikern 11:30 i morron... :P kramar!

2009-06-24 @ 22:19:28
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0