29 Augusti 2010

Varit barnvakt igår och idag till brorsans sötaste barn :) Så himla gullig den ungen är alltså. Bror och Cissie skulle ut och frågade om jag ville vara barnvakt. Självklart svarade jag :) Har haft det väldigt bra faktist :)


Vissa stunder så faller jag bara. Allt försvinner, det blir svart för ögonen. Vaknar på golvet men tårar i ögonen. Trodde att jag hade slutat vara ledsen. Trodde att det hade gått övet. Trodde att jag var stark nog att lyssna på ensamheten. Trodde att jag var arg. Bara så sjukt jävla arg. Trodde att det bar över. Fan ta er. Fan ta dig, och fan ta dig. Ni kan lika gärna fara åt helvete båda två. Jag trodde att ni skulle föreställa kompisar. Jag trodde att ni skulle föreställa mer än så.. Jag trodde på er. Vilket jävla misstag. Det värsta är att om DU skulle höra av dig nu, skulle jag bara ta dig tillbaka som om ingenting hade hänt. Som om allt var som innan. Jag hade bara glömt, för din skull. Det allrs värsta är att Du beter dig som ett jävla svin. Det värsta är att du inte att du inte fattar någonting. Det värsta är att du tror att du känner mig. Det värsta är att du tror att du är rolig. Det värsta är att jag alltid. Att jag alltid. Att jag varenda jävla gång tar dig tillbaka. Att jag låter dig tro att det är så man beter sig. Att det är okej och av dig. Du som skulle tro på mig när ingen annan gjorde det. Jag förväntade mig så jävla mycket. Varför ska jag alltid. HELVETES JÄVLA FUCKING ALLTID!!!! Gå på nitlotterna.
Du skulle föreställa min vän. Du skulle föreställa min bästa vän. Fan vad jag gjorde bort mig när jag trodde på det </3
Och du. Du skulle föreställa min vän. På dig trodde jag faktist. Jag trodde att du skulle vara min vän. Jag trodde att du skulle vara någonting mer. Tydligen hade jag jävligt fel där också. </3
Ni har förstört mig. Ni har slitit mitt inre i delar. Ni. Ni 2 som jag faktist trodde på. Er som jag faktist litade på och älskad. Allt är bara borta. Ni är bara helt borta. Ni är bara helt tomma. Jag känner för alla.  
Fan </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0