16 Februari 2010

Hejsan allihopa :)

Blogg.se har krånglat en del för mig dom senaste dagarna, samt min dator också. Det känns som att den hels snart kommer att säga ´hej då´ känns lite synd faktist. Jaja, idag har jag varit i skolan. Surprise.. Haha, och som vanligt inte så mycket. Fick VG+ på franska provet. Över förväntningar om man säger det 70/76 Imorogn är det Franska glosor och j-vla bajs. Måste rå plugga dom inatt för jjag vet inte ens vilka det är :S På Fredag Engelska också. Kan inte dom heller. Haha..Skönt med lov snart iallafall. Då kan det kanske bli lite roligt :P

Läser Harry Potter och Fenixorden. Hade tänkt läsa igenom alla är bar på 4:an men men. Det har bara gått ca 1,5 månad att läsa alla böcker och jag har ca 100 sidor kvar i Fenixorden. Den är fasiken bra alltså :p Kollar på Harr Potter och De vises sten samtidigt. Det är ganska kul när man ser en film och läser samma bok. (spelar ingen roll i vilken ordning). Men om man har läst boken först kan man veta vad som händer och vilka alla är men det blir ändå HELT annorlunda när man ser det på TV. Och om man ser filmen först (vilket egnligt många ger bästa filmupplevelsen, och jag kan nog nästan hålla med) kan man associera (?) allt i boken till scener vilket o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0