17 Januari 2010

Imorse kränglade mitt internet, det var helt konstigt. Ingen data i huset funkade bara mammas jobb data. Väldigt konstigt. Sen så bara *poff* så funkade internet igen men då funkade inte blogg.se istället. Nu funkar det iallafall efter att jag har försökt hela morgonen.

På morgonen har jag iallafall hjälpt min mamma att jobba lite så lite lön har man fått nu på morgonen =) Trevligt värre. Igår var det lite människor här och det var lite trevligt. Synd bara att jag hade så ont i magen så jag mest satt och trodde att jag skulle dö, typ. Nej, men sjutton vad ont det gjorde.

Nu sitter jag och kollar lite på "Spårlöst", det är någon repris på 4:an. Lite synd om dom som måste söka upp sina föräldrar, fast ja, man kan ju aldrg sätta sig in i deras situation om man inte har varit med om det. Annars har dagen inget direkt planerat men vi får väl se. Tänkte väl mest städa lite. Har ju rensat ut en massa så man ska väl fösöka få med min mamma till IKEA och handla lite. Kanske en ny garderob, några hyllor och en spegel. Men vi får väl se hur det blir med det.

Förresten är det nån av er som läser Lindas sminkblogg? Den männsikan är otroligt vac ker tycker jag :) Hur många av er läser Kissies blogg då? Har ni sett klippet där det sitter en kille i duschen och gråter? Haha, jag skrattade mig igenom hela. Antagligen för att jag inte tror att man gör så på riktigt. Tror ni att det är på riktigt eller inte? Själv tror jag nog inte det. Eller jag tror nog det, men kanske inte vill tro det. Haha, konstigt aztt förklara:P Aja, nu ska man väl kanske ta lite ipren och fixa lite till, vi får se hur det blir.

Förrsten gå in på Emmas blogg och var med och tävla om biobiljetter! =)

P.S. Jag ska bli bättre på bilder, tänkte skaffa mig en webbkamera kanske=) Hoppas på det iallfall

Blogg.se är otrligt segt just nu så jag kan inte ens ldda upp en bild


Kommentarer
Postat av: Cajsa

hehehe..XD nej, undra om man ska ta och se lite ghost whisperer nu. :)

2010-01-17 @ 16:07:44
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: ESSEM, Selena

sv' aa verkligen :D

2010-01-18 @ 17:28:43
URL: http://essems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0