27 Juli 2010

Hallå bloggen!

Min andra dag som hemma nu. Jag gillar verkligen att bo i en väska. Alltså inte vara hemma hela tiden. Jag skulle kunna tänka mig att göra det oftare faktist. Jag har iaf haft det sjukt trevligt dom veckorna jag har varit hos Lena. Nog för att hon har jobbat ibland men det har bara varit bra. När Lena har jobbat har jag kunnat umgås med andra. Det jobbigaste har varit att vakna ensam dom här veckorna.

Men nu ska vi blogga om roligare saker. Jag har shoppat en del saker dom senaste dagarna ni kanske vill se?! Visar imorron isf, för nu orkar jag inte. Har ochkså fått hämta min mobil idag. Najs:) Känns riktigt sköönt att ha den tillbaka. Dom kunde inte laga felet så ag fick ett nytt ...nummer. Haha, kommer inte ihåg vad det heter;)

Som sagt får se hur uppdateringen är imorron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0