Bara massa ovärt babbel

Herregud :o Hela dagen har redan gått. Vad gör jag om dagarna? Sover, cyklar, solar och läser Ego Girl såklart ;P Haha´.. Nej, men det är helt sjukt hur fort dagarna går.. Det är ju skrämmande :O Någon som har något trevligt förslag på vad man kan göra om dagarna? Jag menar sola och cykla är inte alls dumt.. Men, man kanske skulle vilja ha lite variation.. Det blir långtråkigt annars..

Som jag lovade så kommer mitt inlägg om bloggförebilder upp senare idag eller imorogn.. Vi får se.

Annars kan jag berätta att min kamera har gått sönder. Riktigt sorgligt men den bara slutade funka.. Den bara blinkade när man satte på den, som den gör när man har dåligt batteri, och det går inte att ta kort eller någonting. Jag har låtit den vila i någon vecka nu men om den inte funkar när jag testar (vilkeet är om några minuter när det här inlägget har kommit upp) då måste jag köpa en ny.
Min mobil funkar inte heller, laddaren fastnade i en sladd till den fasta telefonen som min pappa har och när jag drog åt mig telefonen när jag skulle svara åkte mobilen ner. Fast den slog aldrig i golvet tack vare laddaren.. Men något med laddar grejen i själva mobil har gått söner så jag måste lämna in den :( Min helt nya mobil. Inget kul alls ju..

Nu kommer jag antagligen gå runt och vara rastlös i några timmar innan 10 ikväll då jag sätter på någon film. Haha, jag kan mina vanor ;)

Kommentarer
Postat av: Cajsa

jo, det är okej. är astrött dock.

2010-06-22 @ 19:29:46
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0