P.S I love you..

Gud vad det verkligen inte går bra nu. Jag har verkligen så ont att jag spyr. Bokstavligt!! Fy fan..

Skönt att det är tandläkaren imorron.. Är ledig till lunch. Skönt, då slipper man träffa någon..
Har en inlämningsuppgift i HKK som ska vara inne till imorron.. Har haft en hel termin på mig men började med den igår ;) Har gjort massa idag och ska fixa det sista imorgon. Hoppas iaf på ett G iallafall. Gjorde en NO-redovisning idag om atronauter och hur det är i rymden. Fick MVG på den :O Jag och tjejerna, det var grupparbete, blev ganska så nöjda :) Jag själv tyckte att det var jätte dåligt men när tjejerna frågade läraren efter lektionen när jag redan hade gått så hon ´jo, men det gick jättebra´ ´och vad är jättebra?´ frågade tjejerna ´ja, ungefär MVG!´ Ååh.. Så nöjd :D Fattar verkligen inte varför det går så bra i skolan nu men tydligen så gör det det. Hoppas på bra på So-provet imorron också..

Nej.. Nu måste jag spy igen

Hej..

Lars Winnerbäck – Jag får liksom ingen ordning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0