Beautiful day!

Ååhh.. Vilken underbar dag det har varit, har köpt nya skor och massa smycken. Sen har jag varit ner och tittat på Backyard Dreamday här i skolparken. Gud så bra det har varit.

Är hundvakt till lilla Astrid just nu eftersom att Lena är nere i Norrköping. Det är så trevligt! :) Igår vara vi bara hemma och slappade och tog en lång dusch! Idag har vi som sagt varit och handlat och varit nere i skolpakren hela dagen! Det har verkligen varit en underbar dag och jag hoppas att det kommer att finnas massa fina bilder att visa er sen :)

Vi har iaf hittat sladden till kameran nu så all min nya shopping kan jag visa sen. Var ju och shoppade i måndags också ;) Hoppas verkligen att jag får tag i fina bilder från dagen men det borde gå lätt nu ju.. Annars finns de ju på facebook :)


Lillsötan som valp :)

Kommentarer
Postat av: ♥ KHANGKHENG´S

hehe okej, nej jag vet inte vad jag ska göra.. :(

han är bäst ;)

2011-02-12 @ 20:35:37
URL: http://khangkhengs.blogg.se/
Postat av: Emma

SV; Jo, är sjukt nöjd med den nu....ÄNTLIGEN!

2011-02-12 @ 21:15:16
URL: http://emmmmagrahns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0